|
НА ЖИВОРадио NRD2 Култура
Програма / Култура, Музика
|
Тикер в 19:00 ч.
Джордж Клуни (George Clooney) обяви, че е решил да се откаже от снимането на любовни сцени. В интервю за Daily Mail, 64-годишният актьор сподели, че т ...
|
189
Творчески отражения
The Weeknd сключи сделка за над 1 милиард долара с Lyric Capital GroupThe Weeknd сключи историческа сделка с Lyric Capital Group за своя музикален каталог до 2025 година
Хелга Зилберман
| 15 Декември 2025, 13:01 ч.
Тази седмица, The Weeknd (Абел Тесфай) обяви значима нова бизнес инициатива с Lyric Capital Group, която се счита за една от най-значимите сделки за музикален каталог, сключвани от съвременен артист. Представители на 35-годишния певец потвърдиха, че Lyric е придобила инвестиционен дял в неговия музикален каталог, който обхваща периода от началото на кариерата му до 2025 година. Споразумението е проектирано така, че да избегне традиционната структура на продажба на каталог. Тесфай и неговият екип ще продължат да управляват творческата посока на каталога и ще запазят правата си в новосъздадената компания. Сделката обхваща само произведенията, издадени до 2025 година, а бъдещите материали остават извън обхвата на споразумението. Съществуващите отношения на Тесфай с XO, Republic Records и Universal Music Group остават непроменени, а Universal Music Publishing Group продължава да администрира правата му за публикуване. Според информация от Variety, оценката на сделката надхвърля 1 милиард долара, което я поставя сред най-големите транзакции за каталози на един артист. Търговската сила на The Weeknd остава безспорна. С над 120 милиона месечни слушатели в Spotify и глобално турне, което наскоро премина границата от 1 милиард долара приходи с After Hours ‘Til Dawn турнето, той продължава да привлича внимание. Основателят и съуправляващ партньор на Lyric, Рос Камерън, изрази вълнението си от сътрудничеството с Тесфай и неговия екип. Според него, това е уникално партньорство между артист и Lyric, което променя начина, по който артистите мислят за своите активи и наследство. Друг съуправляващ партньор на Lyric, Рич Гарция, подчерта важността на създаването на структури, удобни за артистите, и изрази благодарност към Тесфай за доверието в компанията.
Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща.
Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
|
|
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева |
|
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
|
Рекламата на Intermarche "Неприетият" печели сърца без помощта на изкуствен интелект
|
|
|
Мира Добрева споделя за обирите и наводнението: "Не изхвърлям нищо – дори бебешките дрешки на дъщеря ми."
|
|
|
Ричард Бенсън подчертава, че цифровата фотография може да имитира всичко, но и да създава нови изкуства
|
|
|
Крис Колумбъс смята, че "Сам вкъщи" е развален от лоши продължения след третия филм
|
|
|
Дик Ван Дайк отпразнува стотния си рожден ден с флашмоб и нова книга за живота си
|
|
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
|
Време за четене - месец Декември
Препоръчани заглавия |
ОЩЕ ОТ ДНЕС
|
Джордж Клуни обявява край на любовните сцени след разговор с Амал Клуни
|
|
|
Националният музей на азиатското изкуство връща три скулптури на Камбоджа след проучване за произхода им
|
|
|
Уитни Биенале 2026 представя 56 артисти, изследващи свързаност и глобални теми
|
|
|
Лувърът затворен за ден заради стачка на служителите след скандален обир на бижута
|
|
|
Изложбите на изкуство през 2025 година променят представите за съвременността и културата
|
|
Радиопрограми




НА ЖИВО
189
ЗАПАЗИ
Френският супермаркет Intermarche успя да привлече вниманието на милиони хора по света с новата си коледна реклама, която бързо стана вирусна. В контекста на нарастващата употреба ...